طاها کبیری نژادطاها کبیری نژاد، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

* ♥ Taha ♥ *

تولد 1سالگی با تم زنبوری

1392/7/13 17:08
نویسنده : کبیری
1,923 بازدید
اشتراک گذاری

 birthday Glitter graphics

 

 برای دیدن بقیه عکس ها به ادامه مطلب برویدniniweblog.com

با سلام

روز تولد آقا طاها 1391/5/3 هست که امسال به خاطر ماه رمضان و شب قدر یک ماه زودتر تولد گرفتم که دقیقا روز میلاد امام زمان شد و تمام تدارکات این جشن رو خودم با کمک بابای طاها انجام دادم . از طراحی کارت و تزئینات گرفته تا چاپ و همچنین میز غذا که تماما دست پخت خودم بود.

تزئینات

 

میز شام

سالاد الویه-کشک بادمجان-مرغ سوخاری- کتلت- حلوا- سوپ جو- نوشابه و......

 

 

 

طاها زنبوری و کیک کندو








و اما مهمون کوچولوهای تولد ما

 عسل

ترانه

طنین

 

 مصطفی

 امیر علی

سارا

سارا

ماهان

امیرمحمد

درآخر هم همه مهمونها زحمت کشیدن و همگی کادو وجه نقد دادند که ازشون متشکرم.

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله زهرا
4 مرداد 92 0:35
سلام عزیز خاله تولدت مبارک خاله جون . خیلی دوست داشتم تو تولدت بودم خاله . دست مامان و بابات درد نکنه که همچین جشنی برات گرفتن . ایشالا 100 سال زنده باشی
خاله زهرا
4 مرداد 92 0:36
تولدت مبارک
مامان سمیه پارسا جون
13 مرداد 92 2:26
تولدت مبارک عزیز خاله
مامان طاها خوشحال می شم به وب ما سر بزنید.من طاها رو لینک کردم البته با اجازه شما.



ممنون عزیزم
من اومدم و وبتون رو دیدم ماشالله پسرتون خیلی نازه
وبتون رو لینک کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به * ♥ Taha ♥ * می باشد